Træning & Kost

Træning og kost før og efter din graviditet

Træning

Jeg har sammensat en pakke til dig, som er gravid – og én til dig, som lige har født. Du kan kombinere de to pakker med mine andre tilbud om kostvejledning og personlig træning.

Uanset om du er i god form eller ej, så vil den rette træning give dig færre komplikationer under og efter din graviditet. Træningen skal blot være skræddersyet til dit udgangspunkt.

Når du træner under din graviditet, skal du ikke bestræbe dig på at forbedre din form. Her skal du vedligeholde og arbejde med bevægelse, bækkenbund og åndedræt. Med den rette træning af bækkenbund og mave halverer du faktisk genoptræningstiden efter din graviditet.

Om Graviditetstræning

Efterfødselstræning er til dig, der gerne vil have maven strammet op og genvinde styrken i ryggen og bækkenbunden. Forløbet er både til dig, der lige har født og til dig, der har født for flere år siden, men endnu ikke fået trænet dig op endnu. Det er sjældent for tidligt og helt sikkert aldrig for sent at komme i gang.

Om Efterfødselstræning

Kost

Kostvejledningsforløbet henvender sig både til dig, som er gravid og til dig, som lige har født og ammer og som ønsker, at komme tilbage til din før-graviditetsform under hensyn til at du ammer.

Hvornår kan du starte på en Body Boot Camp?

Mit 12-ugers Body Boot Camp-forløb anbefaler jeg kun til dig, som har født og er kommet ‘over på den anden side’. Min anbefaling er, at du først går i gang 3-6 måneder efter din fødsel – alt efter, hvordan fødslen er gået. Forløbet skræddersyes til dit udgangspunkt og alle kan være med.

Rigtig mange kvinder har deltaget i forløbet efter at have født. Både efter et, to, tre eller fire børn. Fælles for dem er, at de for alvor har ønsket at komme tilbage til deres før-graviditetsform. Du kan læse et udpluk af deres testimonials ved at klikke videre HER.

Har du spørgsmål

Du er altid velkommen til at sende mig en mail på lotte@arndalspa.dk, hvis du er i tvivl om træning og kost før og efter din graviditet.